Filozofií Polestar Engineered je vyladit vůz, aby byl rychlejší a vyváženější. Optimalizace Polestar Engineered kombinuje zvýšení výkonu a točivého momentu motoru s úpravou celé pohonné jednotky. Výsledkem je zcela nový jízdní zážitek.
Je podstatný rozdíl, máte-li při předjíždění nebo v jiných situacích, kdy potřebujete okamžitě zrychlit, k dispozici dostatek využitelného výkonu v celém spektru otáček, zejména v jejich středním pásmu.
Výkon motoru
Optimalizace Polestar Engineered zajišťuje zvýšení výkonu s důrazem na aktivní řízení ve středním spektru otáček, což je u benzínových motorů 2 500 - 5 000 ot/min, zatímco u naftových motorů se tento rozsah pohybuje v rozmezí 2 000 - 4 000 ot/min. Výsledkem je svižnější akcelerace a výkon, který působí celkově silněji.
Optimalizovaný vůz je lépe reaguje na Váš jídní styl, kdykoli se změní dopravní situace nebo jízdní podmínky.
Odezva na sešlápnutí akceleračního pedálu
Optimalizací se zkrátí prodleva odezvy motoru na sešlápnutí akceleračního pedálu. Motor reaguje úměrněji a vůz je hbitější. Toto přináší excelentní výkon a okamžitou akceleraci.
Při dynamickém stylu jízdy, např. po klikatých silnicích, jsou otáčky motoru udržovány ve vyšším spektru, a to i při brzdění. Díky tomu je vůz připraven na maximální zrychlení při výjezdu ze zatáčky a na využití plného potenciálu optimalizace Polestar Engineered.
Odezva na uvolnění akceleračního pedálu
Při brzdění nebo okamžitém uvolnění akceleračního pedálu nedojde k přeřazení na vyšší převodový stupeň a tím ani k poklesu otáček motoru. Vyšší otáčky zkracují prodlevu turbodmychadla a poskytují tak lepší připravenost vozu ke zrychlení. Tím je zajištěna rychlejší odezva a vyšší předvídatelnost chování vozu.
Při dynamickém způsobu řízení se počítá každá milisekunda. Čím rychleji je vůz schopný řadit převodové stupně, tím konstantnější výkon máte k dispozici.
Rychlost řazení převodových stupňů
Při každé změně převodového stupně dojde na krátký okamžik k přerušení přenosu výkonu na kola. Čím kratší tento moment je, tím více výkonu je přeneseno, což ve výsledku znamená rychlejší reakce a svižnější akceleraci, když to potřebujete.
Přidržení převodového stupně při průjezdu zatáčkou ovlivňuje výkon, protože napomáhá přilnavosti pneumatik a zvyšuje ovladatelnost vozu. Díky tomu můžete rychleji akcelerovat při výjezdu ze zatáčky.
Přesnost řazení a přidržení zařazené rychlosti
Jakékoli změny převodových stupňů mohou při zatáčení vést k narušení stability vozu. Naše optimalizace tomu brání přidržením optimálního převodového stupně a udržováním vyšších otáček motoru při průjezdu zatáčkou, což mimo jiné znamená, že je pohonná jednotka stále připravena na akceleraci.
Při dynamickém způsobu řízení chcete, aby byl Váš vůz co nejvíce vyvážený, přičemž zadní kola zajišťující trakci podporují zrychlení například při výjezdu ze zatáčky.
Distribuce točivého momentu na všechna kola
Standardně je pohon AWD nastaven na přenos většího podílu kroutícího momentu na přední kola. Optimalizace Polestar Engineered v situacích, kdy je nutné zajistit lepší trakci např. při rozjezdu nebo výjezdu ze zatáčky, přenese více kroutícího točivého momentu na zadní kola.
Pokud Vás zajímají možnosti optimalizace dostupné pro Váš konkrétní vůz, kliněte na následující odkaz a projděte si, jaké optimalizace jsou pro jednotlivé modely k dispozici.
Výběr modeluOptimalizace Polestar Engineered dodá vašemu Volvu maximálně dynamický projev, promění ho ve vůz, který bude ještě zábavnější a bude vyhovovat vašemu způsobu jízdy.
Dostupnost a cenu optimalizace Polestar Engineered pro váš vůz vám rádi sdělíme. V případě dalších dotazů jsme vám plně k dispozici. Neváhejte se na nás obrátit.
Objednejte se k nám na servisRozsah optimalizace Polestar Engineered Vašeho vozu Volvo je definován dvěma faktory: pohonnou jednotkou a modelovým rokem.
U nejnovější generace vozů Volvo je do nabídky pro výběr jízdního režimu přidán režim Polestar Engineered včetně zobrazení informace na displeji.
Upozornění
Vzhledem k tomu, že optimalizace Polestar Engineered mění technické a homologační parametry vozu a je Ministerstvem dopravy ČR klasifikován a schválen jako přestavba, vzniká majiteli vozu zákonná povinnost nechat tuto změnu zapsat do Osvědčení o registraci vozu (dále jen ORV) resp. Technického průkazu. Změnu parametrů je možné provést jen u již zaregistrovaného ORV. Náklady spojené se zápisem změn parametrů vozu na registru vozidel nejsou v ceně zahrnuty.