Řešení sporů

Kupující (zákazník resp. spotřebitel ve smyslu zákona) byl prodávajícím (opravcem) poučen, že pokud vznikne mezi prodávajícím (opravcem) a zákazníkem, který je spotřebitelem ve smyslu zákona spor při nabízení prodeje vozidel, náhradních dílů, příslušenství, servisních služeb, anebo spor z prodeje zboží, či dodávky těchto služeb, pak má zákazník (spotřebitel) právo obrátit se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů na Českou obchodní inspekci (adr.coi.cz) Štěpánská 15, Praha 2, jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Veškeré podrobnosti k možnosti mimosoudního řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Pro řešení sporů z případně zprostředkovávaných finančních produktů třetích stran je k mimosoudnímu řešení možné se obracet na finančního arbitra (www.finarbitr.cz, Legerova 1581/69, 110 00, Praha 1).

Objednat servis Testovací jízda Nový vůz Kontakt
Nahoru